Killerzteve - Punkt Punkt Punkt Press play,sjunker in i mitt lugn en stund, vill komma underfundsätter ord på mina känslor - . . .Kanske behöver mer perspektiv...en charterresa genom mitt livJag har flaggat på toppen och fallit till bottenmen aldrig, aldrig, aldrig har hoppet vandrat ur kroppenMen det senaste halvårets ångest har samlats till nåntingjag vet inte vad...men allting känns jobbigtHar aldrig varit vaken så länge utan att ta mig ur sängenMin familj är numera ett pusselspeldär den rätta bilden har ersatts av hundra felStudieresultaten pekar under Gen världsbild som suddas ut är tungt att seFörsöker minnas det bästa och skissa på nästabild som skall främja en vinnares känsla- Min framtid som speglas av viljan att kämpahar hittat mitt sällskap fastän ingen är hemmaLämnar det gamla, kliver in i det nästavinterdepression, nu är det din tur att smälta
Tjena Zteeeve din gamle panzartax! Kul att se digFörutom fjolltemat så var texten lysande.Du är grym på att rimma fram meningsuppbyggnader!Keep em coming
Nånting fattas. Det är bra, no doubt, men det känns lite för flummigt för att vara riktigt träffande.
Men det senaste halvårets ångest har samlats till nåntingjag vet inte vad...men allting känns jobbigt
Försöker minnas det bästa och skissa på nästabild som skall främja en vinnares känsla