Mental - (kritik?)
Det var en bongård, året var nittontittiotre två djur som skulle para sig, en gris och en get ett år senare, grisen skulle föda sitt barn och försök att inte skratta för den skapelsen var jag då hade jag ingen, det var svårt att hitta rätt jag var det fulaste som hela jävla byn hade sett nu är jag lite äldre, lika galen som ful brukar styckmörda folk, det är nåt jag tycker är kul jag får nog aldrig nog och nu vill jag se blod så låt mig ta med dig till en avlägsen skog stycka upp dig med en metkrok leta upp en kokbok, lägga dig i ugnen, äta upp dig som en myrslok, aldrig vartít klok anser du att jag är frisk, är du dum som en högerextremist som fredrik reinfeldt, javisst På hans begravning ska jag sitta, med cola och chips --------------------------------------------------------------------- Ingen riktigt genomarbetad text, aldrig kommit igång med en hel låt än, kladdar istället ner lite text som jag senare kanske kommer ha användning för. Anyways, hjälp mig med lite kritik nu va :)
Pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|