RazzleN - Man Ville Förstå Gammal text som jag skrev klart alldeles nyss. Kommentera!Vers 1huvet börjar skaka, behöver nått tillbaka//ber er nu, jag vill ha en del av kakan//snälla kan ni förstå , hur tror ni det känns//när jag skriver mina känslor i ett text dokument//vill flyga bort från det här, vill inte se er igen//men varje dag som går så är jag eran vän//vad är det som hänt, ni ser mig här//som en annorlunda person som lever i vår värld//det är inget jag kan hjälpa så jag fortsätter endå//ni trycker ner mig efter varje dag som går//mår ni bätte efter allt som jag gått igenom//ville ju ha det bra, det är nånting som jag ber om//ni kan inte lita på mig, ni tror att jag är störd//ni trycker ner mig, för att ni vill bli hörd//men säger det nu, jag skiter fullständigt i//om det inte blir bättre, så fuckar jag mitt liv//Reff2xDet fanns faktiskt mycket saker som man ville förstå här i livet.Hoppas att man har någon aning då man vunnit denna stridenMen att jag gör det det är ingenting som jag kommer ta förgivetVers 2ni kan kalla mig bög, ni kan kalla mig tönt,ni kan kalla mig fitta, men det är inte lönt//när ni ser mig, ni skyller bara på mig//ni pallar inte skit, men ni får skylla er själv-a//fattar ni eller, fattar ni att jag är rädd//dåligt självförtroende, som ingen annan har sett//jag borde filma allt och visa för vissa//borde valt rätt väg, men det var nånting som jag missa//nu har ni sett mig här, och sett att jag har vänt//men ni kommer låtsas som om ingenting har hänt//vill ni spöa mig, så spöa mig, knäck mitt näsbenGör du det nu så slutar det med att jag pissar på din gravsten//det är slut på allt skit, det är slut på alla inre smärtor//chansen att jag fuckar mitt liv är faktiskt ganska rätt-stor//gjorde jag något fel så låt mig börja om från början//allt skit, allt jag har upplevt, har jag tröttnat på att sörja//Reff2xDet fanns faktiskt mycket saker som man ville förstå här i livet//Hoppas att man har någon aning då man vunnit denna striden//Men att jag gör det det är ingenting som jag kommer ta förgivet//