Messias & App - Insiktsfull
Messias Jag är så jävla trött på mig själv faktum är att jag kunde dött igår kväll ensam i en främmande stad och sökte bråk blir helbull när jag är snefull och röker på Söp bort jacka och mobil, men inte depressionen den har fest i blodet som släktklenoder Däckade på en toalett och spydde blod men fan, det blir aldrig mycket nog Ge mig shot på shot på shot som en k-pist garanterar att jag kommer först och går sist Har alltid nollkoll, långt från kontroll vill slåss om sånt som inte spelar nån roll Klunka sprit, puffa weed och svälj tabletter för mig är de flesta helger en adventskalender med fler luckor än i tyskland -44, och på söndan önskar man man hade dött i spyan
App Fan jag diggar mitt nattliv, hyllan på kallis såväl som när det passas en flaska fish i en taxi gillade allting, från att självdö på stadens sunkiga krog med armen om nåns fästmö, och älgöl som klunkades fort andra gånger bara femhunk i en rulle med flos dansa sjunga sparka fulla flaskor skumpa av bord kör en runda på kort, man har uppfyllt en kvot där stjärnan är på topp kalla det kulmination ställer bort ett tomt glas som hämtat från en skolsal ständigt nya cider, tempo som en bokmal jag shottar snabbare än min egen skugga snabba järn som lucky luke mot några serieskurkar spydde blod, fylleslogs, kryssat mellan krogarna nedtryckt, tre stygn, nycklar mellan knogarna han hamna på akuten, vid doktorn blödandes men jag är tyst när andra pratar om folk dom spöade fan inte alla våldsutövare är stolta över det oförglömliga kvällar fast dom knappt kan återges fan vad hårt det blev, men ganska svårt att se sammanhanget mellan FANTA Å ROSEE och alkoholproblem så passa på och lev... för livet är som en ask choklad, alla andra tar dom bästa bitarna och lämnar vidare ett innehåll där bara spritfylld substans är kvar
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|