App - Fårakläder Jag gick livets hårda skola med toppresultatmen hoppade av, för det spelar ingen rollhur många nollor man har på sitt kontoutdragnär hjärnbankens innehåll är en sociopatså oavsett hur många mänskliga drag och vänner jag harkan du inte förvänta att jag förstår begrepp som moralställer upp känslor på rad och väljer en av dombaserat på situationstolkningar och prejudikatIgnorerar massan där den går och betartål sig ledas av ord så honungslenainte för att jag tror på att låta levautan för att den här vargen jagar fåraherdaribland är det svårt att le åt allt som om man bryter på franskaså jag bryr mig knappast om hur du kännerdu kan bryta hjärtat, bryta ihop, bryta sammanbryta mönstret och bryta kontakten eller bryta nåt annatGå med huvet bland molnen och tro att du ska sluta i himlenmen först måste du få rätt i en rätt där lucifer sitterbland mutade vittnen med tungor som är kluvna på mittenjag antar att gud har ett sinne för humorjag kan nästan se ditt luftslott förfalla, unket och gammalt, ruttnade plankor, smuts under mattan och bruket har sprickorOch den synen roar mig.
ställer upp känslor på rad och väljer en av dombaserat på situationstolkningar och prejudikat
bland mutade vittnen med tungor som är kluvna på mitten