App - Fårakläder
Jag gick livets hårda skola med toppresultat men hoppade av, för det spelar ingen roll hur många nollor man har på sitt kontoutdrag när hjärnbankens innehåll är en sociopat så oavsett hur många mänskliga drag och vänner jag har kan du inte förvänta att jag förstår begrepp som moral ställer upp känslor på rad och väljer en av dom baserat på situationstolkningar och prejudikat
Ignorerar massan där den går och betar tål sig ledas av ord så honungslena inte för att jag tror på att låta leva utan för att den här vargen jagar fåraherdar ibland är det svårt att le åt allt som om man bryter på franska så jag bryr mig knappast om hur du känner du kan bryta hjärtat, bryta ihop, bryta samman bryta mönstret och bryta kontakten eller bryta nåt annat
Gå med huvet bland molnen och tro att du ska sluta i himlen men först måste du få rätt i en rätt där lucifer sitter bland mutade vittnen med tungor som är kluvna på mitten jag antar att gud har ett sinne för humor jag kan nästan se ditt luftslott förfalla, unket och gammalt, ruttnade plankor, smuts under mattan och bruket har sprickor
Och den synen roar mig.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|