Rotlös - Fuck Beatrice Hall gramsci sa, att inget i livet är definitivtatt bara tanken på något statiskt i sig är naiv.jag trodde vi var förbi den tid när det var inne att skrytaom bil och weed.att förändringen hade svept oss dit,där social rättvisa och makt över sitt eget livvar mer intressant än veckorevyn.vem som låg med vem och varordspråket går ju att brända barnskyr elden, men vi har röstat framden i ytterligare fyra årför sverigedemokraterna kommer till makten och sveriges befolkning marscherar i takt medsamma åsikter som vi för mindre än hundra årsedan fördömdeinte kan det väl vara så att hela europa glömdevad som hände sistjag vägrar acceptera att någon jävla pajasrasistska få vara med och bestämma över migmen visst,demokrati säger vissa.yttrandefrihet säger andra.fuck båda två om de gör attvi skadar varandra.fuck voltaires vänner, fuck beatrice hall.du kan suga min kuk.allt för länge har vi spelat luffarschack i drakens buk.dags att vässa en penna och hugga med orden mot strupendags att sluta gå med på, att bli plockad av snutenoljan läcker i haven, skojare becknar till barnen,corporate thinking förvandlade staden.solidaritet med dom rika, mänskliga rättigheter för vita,vi bockar och bugar för skitar.bockar och bugar för dollar, skapar små gurus av stollar.jag sitter på läktarn och kollarmedans vi sparkar varandra som bollar.