I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sellish - Ni kommer inte fatta mitt psykosmode

Vår Hiphop - Lyricism

   

2010-11-03 02:33

Sellish - Ni kommer inte fatta mitt psykosmode

Känns som alla steg jag tagit nu för tiden har gått tillbaka i skiten
Känns som att det bara är jag som inte vill kunna resa tillbaka i tiden
För alla tramp jag tagit, varenda punch jag slagit har varit felsteg
Varenda chans jag dragit har hoppat ur kontroll som en enbent
Där jag ramla o slog i huvet dem andra dem log med turen medans jag låg på akuten
O kom tillbaka till en deppig period där jag o deppression lever ihop där i buren
Hela min värld är en psykos utan skrik, ingen joint o turas vid, fastnat i en värld bara jag lever i
Där jag är ensam i världen ändå bland alla ledsamma kräken utan skämtsamma väsen med massa som leker G
Med massa som ber om beef o lurar på andras streets o skjuter på massa liv som inte gjort ett skit
Men denna värld är baserad på verkligheten som alla anser att är lämplig för alla kids som tors gå ut i krig
Med noll frukta i hjärtat, hur håller dem sig friska det undrar dem flesta men jag klarade mig inte
Ofrisk i skallen med motvind i tanken så tar jag fram snipern utan att testa med hatare i siktet..
Ingen fattar denna text om man pratar med dem bitches men jag förväntar mig ingenting
Ingen fattar, inte en enda spillevink förutom dem som jag ser massa flygandes tingelings
För som sagt jag lever i min egna lilla värld så skiter i allt, låtsas som de regnar
Men när de kommer flygandes o attackerar kan jag bara hoppas att det är änglar

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag