B - Fågeln som kvittrar om våren [Kärlekstext] Hejsan! Är helt ny inom skrivande och detta är min första text som är skriven under ungefär 2 kvällar. Vill ha lite konstruktiv kritik om vad ni tycker, vad som kan förbättras och vad som kan ändras. Även positiva inlägg om att den är bra uppskattas, haha. Glid med livet!Mvh.ref.du är fågeln på våren som kvittrar i luftendu är personen som får alla känslor rakt upp'odu är vacker som solen, du upphäver regndu är den jag vill ha min älskade vänvers 1.för av min själsfrände jag finner i mitt brösttill den änglen som låter mig känna tröstkylan som sprids i mitt brustna sinneskapas lycka åter av alla fina minnenför vid havets horistont kommer bilden framblodet pumpas av att få höra ditt namni mitt huvud av smärta finns tanken kvarsom för mig tillbaka till alla dystra darmen har trots funnit min vändpunkt tillslutsom en stjärna bringde min andra halva ljusav solstarka strålar i vattnets sky är dina ögon lika vackra som himlens vydet kristallklara djupet gör mig frälst direkti denna stund är min känsla perfektref.du är fågeln på våren som kvittrar i luftendu är personen som får alla känslor rakt upp'odu är vacker som solen, du upphäver regndu är den jag vill ha min älskade vänvers 2.reflektionen över havet i ögats dimmasom skapas av kraften från känslans strimmaav lycka faller glädjetårar på kindenmed värme i mitt inre där jag ler emot vindensom en solstråle speglas mot havets ytaskapas massa värme som får blodet flytasom den tår som föll är du änglen från himlenär du personen som alltid finns kvar i mitt inrenär jag gav upp och kände närhet av slutetvar du den ledde och visade ljusetför mitt sinne är fritt när du fattar min handpirret stärks så klart o mitt hjärta blir varmtligger vaken på natten o drömmen är ifattav dina ögon så ser jag detta glittrande vattensom den sol du är som upphäver regnvill jag komma fram till att jag älskar dig min vänref.du är fågeln på våren som kvittrar i luftendu är personen som får alla känslor rakt upp'odu är vacker som solen, du upphäver regndu är den jag vill ha min älskade vän