B - Fågeln som kvittrar om våren [Kärlekstext]
Hejsan!
Är helt ny inom skrivande och detta är min första text som är skriven under ungefär 2 kvällar. Vill ha lite konstruktiv kritik om vad ni tycker, vad som kan förbättras och vad som kan ändras. Även positiva inlägg om att den är bra uppskattas, haha.
Glid med livet!
Mvh.
ref.
du är fågeln på våren som kvittrar i luften du är personen som får alla känslor rakt upp'o du är vacker som solen, du upphäver regn du är den jag vill ha min älskade vän
vers 1.
för av min själsfrände jag finner i mitt bröst till den änglen som låter mig känna tröst kylan som sprids i mitt brustna sinne skapas lycka åter av alla fina minnen för vid havets horistont kommer bilden fram blodet pumpas av att få höra ditt namn i mitt huvud av smärta finns tanken kvar som för mig tillbaka till alla dystra dar men har trots funnit min vändpunkt tillslut som en stjärna bringde min andra halva ljus av solstarka strålar i vattnets sky är dina ögon lika vackra som himlens vy det kristallklara djupet gör mig frälst direkt i denna stund är min känsla perfekt
ref.
du är fågeln på våren som kvittrar i luften du är personen som får alla känslor rakt upp'o du är vacker som solen, du upphäver regn du är den jag vill ha min älskade vän
vers 2.
reflektionen över havet i ögats dimma som skapas av kraften från känslans strimma av lycka faller glädjetårar på kinden med värme i mitt inre där jag ler emot vinden som en solstråle speglas mot havets yta skapas massa värme som får blodet flyta som den tår som föll är du änglen från himlen är du personen som alltid finns kvar i mitt inre när jag gav upp och kände närhet av slutet var du den ledde och visade ljuset för mitt sinne är fritt när du fattar min hand pirret stärks så klart o mitt hjärta blir varmt ligger vaken på natten o drömmen är ifatt av dina ögon så ser jag detta glittrande vatten som den sol du är som upphäver regn vill jag komma fram till att jag älskar dig min vän
ref.
"Ju mindre rutin, ju mer liv"
|