Jag gav han en smäll Uppskattar kritik..Sämsta rådet du kan ge en människa är att vara sig självFör när jag "är mig själv" så är jag helt jävla galen och knäppOm du skulle vara en tjej, skulle jag inte ha nån respektnär jag pratar med dig och du skulle hata mig senSå därför är jag italienare och heter Sandro på krogenSitter och skriker "Schteeek" med flaskor på bordetMed svenskar hatar jag blattar, med blattar hatar jag svenskarJag skiftar från "vi ska vara tillsammans" till "stick tillbaks till ditt hemland"Jag skäms för att vara blatte, skäms för att vara svenskOch när jag är något mittemellan hur fan ska jag va mig själv?Och det är massa jävla fittor som ska klaga på migHar så många problem att jag hatar mig självSå jag röker mitt weed från vardag och helgIblad rycker jag mig i kragen, tänker "jag ska klara de här"Ibland gråter jag på dagen och vill skada mig självJag är olika personer beroende på om det är dag eller kvällIgår var det en som sa " Niito, försök att vara dig själv"..Så jag gav han en smäll.......