Hobbe - vardags session
Jag sitter här i min vardag, väntar på att rulla dystert säger vissa men de är bättre än att knulla alla tycker vi olika men de ni tycker är sonika pröva se de som mig, att alla rykten är roliga
snart droppar folket in, med holken min prince of belair jag ska käka typ som onkel phil
ett tiotal gubbar, syftar inte på personer inte ofta på klubbar, men slösar ändå bort millioner
meckar upp, laddar den, tänder och softar håller in, andas ut, passar till nästa på soffan
ah shit, då var man kukstuk igen men ta mig inte fel, de är inget missbruk min vän
nej vi belönar oss dagligt, ett skönare bakis vi röker så ofta att våra lungor ser ut som lakrits
men de är de värt, obrydda, fuck it vi styr mer har vi riktigt otur, kommer vi skapa en nyhet
är temporärt en fattiglapp skyller på mitt handikapp rökat tänder lampan när allt e svart
men vi... klarar oss bra, ett folkslag för sig och vill du vara med, ta en holk och bli bäng
inget mer med det, fan kom över och ja bjuder vi kan bonga flera tusen, tills dom stormar in i huset tills dom gormar och dom skjuter tills vi somnat utav ruset du vet hur det blir när man är stångad och man njuter...
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
|