Nu e det slut Jag gav dig allt men du gav mig bara skit/trodde du var den rätta men jag slösa bara tid/ville ge dig världen allt kändes som en fröjd/men nu är det slut hoppas du är nöjd/du var som en ängel som vaka över mig/jag tog inte ett ända steg utan dig/ordet förlåt tog du som en lek/du sa det varje dag men du bara svek/det är över nu men vi snackar ibland/känns som ett år ran ut som sand/du sa grova ord men du mena ingenting/du tror att kärlek visas med ett bling/materiella grejer som blommor och choklad/men innerst inne blev du aldrig glad/kommer aldrig glömma allting du sa/men du har fuckat allt hoppas det känns bra/efter den här texten ska jag låta dig va/vi gjorde allt tillsammans sida vid sida/trodde aldrig såhär långt ifrån varandra vi skulle glida/utan mig gick du aldrig på fest/ du ville visa att din kärlek var riktig/men du var inte så försiktig/för sanningen kom fram/framför dina kompisar/tycker du det känns ballt/men framför mig böna du och grät/jag ångrar ingenting att jag inte dig förlät/vill inte se dig mer vill inte höra din röst/kom inte mer till mig när du söker tröst/du gråter nu tills kvällarna blir sena/men du får också ta konsekvenserna/haha hittade texten i mitt rum nu, Jag skrev den kanske när jag var 7-10år XD