Konrad Krut - Brudar är skit
Två olika förhållanden i mitt ännu korta liv/ En var en gudinna den andre ett svin/ I ett var jag den gode, i den andre den onde/ What goes around comes around,fick jag betala för vad jag gjorde/ I det första blev jag krossad till bitar små/ I det andra betedde jag mig konstigt och var svår att förstå/ I slutet av båda två sjönk jag ner i ångest, tänk vilken vändning livet kan få/ Ångesten vände snabbt till lycka/ när jag talade ut och öron jag kunde nyttja som ville lyssna/ Om vilken idiot jag var och vilket misstag som hade skett/ Den första en vacker människa till en början, men sen vände rätt/ till fel, jag blev klen och öppen för slag under bältet/ Sen fann jag den andre och att glömma bort det hjälpte/ Det tog för kort tid innan det vi hade byggt upp välte/ Så även det och jag blev till små bitar igen/ Nu sitter jag här och skriver helt själv/ Alla har vi blivit förkrossade, medans vi låtsade/ Att allt var frid och fröjd, men egentligen var jag aldrig nöjd/ Tankar flög tillbaka på stunderna jag hade delat med dessa två/ Nu är jag åter igen, svår att förstå sig på/ Men ingen ångest den här gången/ För nu har jag fått skriva ner det här och avslutat klagosången/
Shu!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|