Fegon & Doktor Död - Vi är bäst! God afton, era svin. Fegon och Doktor Död är tillbaka i Lyricism, och du som trodde att julafton två gånger om året bara var en naiv barndomsdröm. Fegorious B.I.G kör första fyra, sen kör Papa Doc fyra, och så vidare...- - - - - - - -Jag skriver igen, med samma resultat som en kladdande ungeoch blir beygsatt på samma sätt - genom att bli sparkad på pungen!Länge sen sist, men ingen vill stå där med ömmande underlivdärför skriver jag med min gemene penis // Kungen av överdriv!Hej på er snorungar, det var riktigt längesen sistni vet nog inte vilka vi är, men era föräldrar känner nog till,så, ni kan dra åt helvete, era äckliga kidzvåldtar era rövjävlar under en pågående ecstacytrippJag är här för att ni ska läsa min blogg och ge stöd till migom inte, så hoppas jag att ni går och dör i AIDSJag menar, ni måste gilla! annars vet ni att det kommer gå illaoch ni är dömda till en trekant med en neger och en gorillaVi skapar nya nivåer som tårtbakare - knullade enTjernobylfödd i sängen så hårt att påslakanet strålskadades."Åtalade kåkfarare", den medaljen hänger runt nackenför att jag inte kan sluta att älska att teckna MohammedJag är den som tar flyget till Afrika och besöker Rädda BarnenGår in i tältet och hotar dom med vapen och gör dom till rädda barnenför en blekfet svenne vill ha valuta för pengarna och känna sig givmildom barnen verkligen är nära att dö och verkligen är rädda för livetHar varit normal en gång, gick från "livet är vackert"till att kommentera videos på natten som Beavis & Buttheadslår ut mjölktänderna på ditt spädbarn med en hammare,retar ungen sen hela uppväxten med ett "Haha, jävla knarkare..."Jag fattar inte varför våldtäktsoffer oftast är fula brudarpå samma sätt som varför Hitler dödade fula judar?Låt dom lida för livet istället. eller skaffa sig flickvämoch märka att hennes Facebook inte har nåra taggade bilderVi leker med bajs och smetar in alltså bli inte förvånad om du även hittar klet på din kattExplicit shiznit, röker mig så stenad på hasch - att jultomtenparkerar släden på mitt huvud och hoppar ner i min halsSäg att vi är dåliga och jag kommer att stycka din hundtortera din kropp, mala din hund och fylla din munSen låta dig själv gissa på vad som kommer hända sen,sen kan ni båa två hälsa hem, både du och din bästa vänSnacka inte skit om våra ordval, din lövtunna gayF&DD rövknullar språket... men språket rövknullar digKampanjen är igång, så dra åt helvete, din jävla dissident - ochta med dig den där inoljade listtoppande hiphopparen 50cent