App & O.Cero - Ingen Titel
A&O är tillbaka i ringen som omgifta och rappare blir varvade snabbare än mina kostcirklar Kalla mig Godzilla; krossar allt i min väg En auktoritär halvgud i mansskrud och sanningen är att enbart jag själv kan besegra mig men när det händer är det extra förnedrande Ja, jag fuckade upp komplett i min O-zone promo och blev dissad av Några Nollor Efter – Promoe! men det är lugnt, jag förtjänade denna kritiken bara synd att jag lär få äta det resten av livet för ett endaste litet snedsteg raderar knappast ut alla äkta heads som mina texter knäckt... Skallfraktur! Är som en fotoautomat, skapar bilder i båset och den dagen jag dör så har dom blivit ikoner Varje rad i texten är ett drag med penseln och ingen sedan Leo gör en tavla bättre Ingen naivist, allt jag målar är kolsvart Där du ser en skinande sol ser jag grådask Det svider i själen av intensiv brist på sinnesfrid så svartsynt att till och med mina lovord är invektiv Nu jävlar niger ni fittor, för Messias alias O vandrar över rappare som vatten med mina trasiga skor Äger ingenting alls, inte en krona på banken om det gått hade jag pantsatt min krona på skallen för jag är som Clark Kent, lite svag för Krypton ...och Tradolan, marockan, butangas, Rohypnol Citodon, Pipradol – nej jag är ingen konnässör Vill leva fullt ut nu för jag vet att jag kommer dö Har aldrig ens funderat på att sluta och trappa ner för jag vet redan att jag slutar en trappa ner och jag vet också att ni kommer propsa fett men det här är sånt A&O droppar lätt... Sommarregn
Vemfan njuter av att se andras tillvaro falla isär? hrm hrm, mina damer och herrar, den mannen är här fullt sysselsatt att munknulla småtjejer med andningsbesvär som "vafan vadå? 'astma' och 'kvävs'? sluta mumla, klart man inte fattar när du snackar sådär" så jag pumpar tills det sprutar...vattengevär även med comviq skulle du inte ha några kompisar, för folk ser dig som en blandning mellan spetälsk och reklamen i spotify snackar som nån maskot för knarkbrott, men minsta antydan till att få en hand på dig och du viker ner dig som en laptop du får ett nackskott via munnen, ba BRATPOP e du död så ditt sista andetag blir ett halsbloss av krutrök och jag röker inte, men bjuder dom som gör på rullpapper och kushplantor, för att öka risken att dom får lungcancer min blotta aura förvandlar drömhus till en knarkarkvart så dom som bor åker ut och får sitta på bänken...blanda saft kommer aldrig vara tillfreds med att vara tillfreds så jag tar avstånd från det och skapar problem att lära sig ses för ofta som en barnverksamhet men när jag visade lärarna hur det var att vara elev och hur överflödiga dom var, måste varit tragiskt att se för efterföljden blev avskedsbesked på avskedsbesked kanske blir bäst med skillsmässa för jag tänker inte ursäkta att inte du greppar hur jag blir mer invecklad ju mer jag utvecklas det här känns som år och dar sen nästan, men jag råkar va såpass bra att jag får betalt på order av småbolag som älskar den kreativa ådern i min penna och bilderna i huvudet som jag målar av hur jag slår ett slag för hårda bars och vad som står på min agenda jag har hört dig snacka skit, visa vördnad annars blir det amatörtrakeotomi och vårdcentralen nästa hela din scen är blasé, båren bars ut helt nedsölad ingen idé med livshjälp, låt den gå i graven som skendöda
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|