Stajls - ett minne.
Vi gör våra val och lever därefter du får svar på tal när jag levererar mina texter Jag är nog bara ett skämt för dig du tittar åt mitt håll som om du inte känt mig Hur kan man göra så och så du gör? få mig att förstå, för hittills har jag varit helt körd Jag ser dig då & då med han, jämför mig med han.. ..fortfarande svårt att förstå att du valde en annan man Det känns inte bra det här, och jag tänkte att du skulle få veta att det här inte känns bra - därför som jag gömmer i röken till de feta Tar mig knappt igenom dag för dag vakna, jobba, röka, sova - en värld full av obehag finner ingen lycka kan jag lova -önskar att jag inte var jag.. vill bara dimpa igenom mörkret och försvinna kan aldrig övervinna sorgen & dunklet, mår för illa - önskar att jag inte var jag.. men det är jag dag för dag, så vad gör jag?
Vilsen, osäker och saknar hopp släpper masken när jag är ensam & faller ihop vilken flopp.. vilken idiot.. Hade jag allt jag kunde önska mig, hade du vart med i bilden men mina önskningar är bortglömda som gamla saker på vinden jag saknar dig, men hatar dig vill va' med dig, men glömma dig och livet fortsätter i vanlig mening men dessa meningar stannar i mitt huvud för evigt
Denna text är inte musikaliskt upplagd mina känslor på papper, att du ens får läsa detta är en bragd att mina känslor för dig inte var uppenbara, som du sa fick mig att bryta ihop, jag som lät dig försvinna i 3 månader till USA gjorde jag det av hat? du måste skämta jag serverade kärlek på silverfat - nattetid fick jag dig att flämta vad mer finns det o hämta? dina förklarningar är fanimig bland de sämsta.. .. Jag hört, så jävla stört att jag efter 1 år fortfarande inte kan förstå att det är kört Jag mår fan inte bra, så ännu en gång rullar jag en här idag samma sak ikväll, samma sak imorrn' vem vet, i framtiden kanske jag verkligen bara är ett minne..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|