Stajls - Vad händer sen
Skrev detta precis, inget speciellt men försökte hålla det på en ärlig nivå o iom det fick rimmen mindre fokus. Kommentera gärna, - som + Änyhåw, check it out. //Stajls
Jag fördriver tiden med att tända en till omotiverad och sliten ser jag mig omkring vad alla gör med sitt liv, vad alla gör för någonting när fan fastna jag, jävla skit -jag fattar ingenting folk pluggar, andra jobbar några slungar på dagen men på natten förvandlas dem till snobbar jag är fast i min håla och har svårt att komma ut på ett straight sätt, kan endast ta ett beslut lutar mig tillbaka och blåser ut en sista gång -joppen é slut, kanske tid nu att lämna denna trappuppgång.. ..förvirrade tankar sprids i form av lyrik och hjärtat mitt bankar i ren jävla panik jävla skit, hur fan kom jag hit? -varför är mitt liv i ständig kalabalik? helt oändlig, min kropp är kaos och skallen havet och det värsta är.. ..att jag är den enda med svaret Så jag frågar mig själv, söker svaren letar i gamla minnen när jag var bara barnet men blanka minnen ger ingen info, och jag har det har vad? -i alla fall inte svaret ännu en fet som vart sönderbränd.. ännu en trasig snubbe liggandas i hopkrupen i din bakgårdsgränd ännu ett skämt, ännu en ensam vän alla meningar passar in så vad händer sen? Så vad händer sen..
Rullar en till i min ensamhet äntligen något soft i denna trötta verklighet kan nog inte bli mycket värre så jag faller ner på knä - och ber en bön till vår herre om du hör mig, var god och lyssna hur fan blev det så här gud -kom igen, berätta, sjyssta för alla andra, dom är bara tysta vill spola tillbaka tiden till exet & bara kyssas känna kärlek, känna lycka inte få ut tillfredsställelse från en färdigrullad i min bröstficka och jag hatar det ..men älskar det
så vad betyder detta? sammanfattningsvis; Rök en fet & berätta..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|