Bsk - M.S.F.N.P De E = KMG
Letar efter någon som klarar Göra ett beat till mig med samma trum beat som den här låten under om någon nu är intresserad av att hjälpa mig,
OM ni ska posta skit så låt bli. Peace
Cypress Hill - Strictly Hip Hop så dom det går utan den slingan fast med en anna slinga hade varit svin gött för då kickar jag den här Texten
http://www.youtube.com/watch?v=Xgy9xx6GRnk
BSK = Birth of a Serial Killa KMG = Köpmansgatan// Sofielund // skate Crew, Rap Crew, en Organisation Intro
KMG! Max stefan fernandez niky petter Bossarna som kliver in som Gotzilla o bara tar KMG10!
REF Hela sverige vet att BSK han var Först med att smälta micken med sin feta bloodtörst Och utmanar du mig så visar jag vem som är störst FÖr jag tar ner dig på gjorden som allt LÖV på en fucking höst
M.S.F.N.P DE = KMG! REF
Du Beefar med Bsk för du vill bli knullad som innan men kom kom så ska vi se hur jag skär av din hjärnhinna inte bara på dig jag tar även din älskarinna Tvingar er på knä skvätter bensin så att ni börjar brinna så enkelt så lätt får jag fucking två att försvinna Birth of a serial killa that takes (blue) pilla kliver in som gotzilla och fuckar de du kallar lyxvilla Du ber så hårt till gud och hoppas på att det är en synvilla men stackars dig som nu är så kallade pyttelilla Bsk får din bästa vän att fucking gola sen kommer kmg10 få din klick att dansa hola hola din fjolla din brud kommer jag lätt att behålla som en hund i ett koppel "skål skål" din jävla nolla Du tror du kan stoppa Bsk från KMG som spottar mad text långtutanför GBG Bsk är inte killen som känner omsorg Bsk är killen som måste gå med munkorg FÖr med dessa rader fuckar jag allt i min väg DIN click din familj och hela ditt släkt träd¨ en hora är en hora och dom får ingen respekt så fatta backa annaras slapar jag till er på eran keft så LYD eran husse annars vet ni juh vad öppna inte keften igen för då blir ni felbegravd så fatta höj inte rösten tillbaks annars kommer jag Med KMG Soldater som får din dag att sluta knas
REF Hela sverige vet att BSK han var Först med att smälta micken med sin feta bloodtörst Och utmanar du mig så visar jag vem som är störst FÖr jag tar ner dig på gjorden som allt LÖV på en fucking höst
M.S.F.N.P DE = KMG! REF
tror ni inte att jag står här och är redo för att stångas ska vi mötas upp så ska vi se vem som blir infångad BSK kan komma själv och eran click blir inringad för min plan är att ni brutalt ska bli nedtvingad så kom med era slöjdknivar och erat bollträ mot Kapten jag bryter era ben som en fucking kvist ifrån en gren jag gör det lika lätt som om jag skulle battla dig på scen Bsk på micken är ett så kallat ett okäntfenomen Hela sverige vet att BSK han var Först Först bloodtörst å störst Skövde fy fan vilken jävla bra stad För varända fucking brud man träffar är juh fan Gla Jag åkte dit en dag Och de kände som min hemstad Hon va så jävla bra i hennes säng som vi nu var Jag ville va kvar men vi var Faktiskt tvungna att dra Back to KMG crib där fucking inget är normalt Stefan & Adam är männen som alla snackar om Utan dom i skövde så hade de bara vart lagom
M.S.F.N.P DE = KMG! REF
Tur för dom att Bsk INkom synd bara att Bsk e han som har så jävla Bråttom jag Kommer dit och festar knullar o sen hem Bsk e mannen som kör hela vägen OH om det någon gång skulle fucka sig ringer jag erik så att han får komma o hjälpa mig FÖR KMG SOLDATER är vårat familjehem sedan 199io5 så känn på den annars kommer vi hem till dig och våldgästar Meckar upp fem femmmer och sitter med skyddsvästar Fuckar du med oss så fuckar du med fel folk FÖr att KMG soldater e ett par vassa jägarfolk som röker mycket Holk varje dag när vi kan fatta de nu man innan du får på keften som han Visst säger jag fuck fuck fö fuck mycket men Bsk gillar att fucka ditt fitt nylle Så fucka inte me mig för då fuckar jag tillbaks till den dag när jag ser att du inte mår så bra Jag gör det långsamt mannen så som de ska va Bra nu vet ni alla att det är KMG`S LAG!
M.S.F.N.P DE = KMG! REF
Till dig din fitta som skrattade åt mig när jag rappade som liten Skratta bäst som sist för gissa vem som knäcker Eliten Allt jag behövde va dig som snacka skiten Snitcha en gång till så ska vi se vem som kommer bli gripen Svart påse över hövet in i jeepen o bah köra För det jag gör bakom gränden, ohh det kommer höras rakt, rakt in i ditt fucking öra (pang pang) That`s the sound of the Police Du vågar inte ens stå för vad du sa så Det är samma skitsnack som då som det är idags och samma fula tryne som barn det har du kvar det enda jobb du haft va att städa upp från bion Avatar Minns du va dom jävlarna sa, blatte du yrar Men vem står nu högst upp med cigarr o bah firar en bunt sedlar kommer in för din mamma hon äventyrar pimp kan man säga att jag är åt din mamma men palla så skickar horan vidare för att bli slaktat i Malaga
KMG crew BSK - Birth of a serial killer
|