klarar inte av att skriva , freestyle... shit de är snart 5 år sen du ba bad mig att sticka//jag va en liten grabb och du va en liten flicka//saker har förändrats baby du vet inte vad jag sett//det enda du vet är att lilla p han meckar fett//sist jag såg dig va på väg ut från en betaltoalett//ville inte att du skulle se mig så där jao såg ut som ett skelett//du ska veta när jag ställde mig utanför de rann en tår från min kind//varför spåra jag ur när jag bara ville va din//du vet att min barndom gick lite över-styr//du vet att jag mår som bäst när brunbiten pyr//fattar att du inte vill prata med mig men de är okej //du vet att jag har rätt gumman allt ordnar sig//och din nya kille han kommer jag döda //ta min machetaz som i children of the corn och skörda//slajsa hans hals med babas pizza skärare//beckna hans balls till första bästa hälare//avslutar ditt kapitel med en dikotomi//erkänner mitt brott och kräver medicin för att bota min schizofreniiiiiiiiii//ledsen att jag har gick upp i varv som en trimmad HD//men jag har nått att skylla på och de är min adhd//spelar igentligen ingen roll om jag har abc//i'll fucking remain a cp/////////////////////okej ge mig galet elak kritik hata lite på mig .