Snaider - Samma gamla cirkel
Med tanke på att folk inte känner igen namnet, Blir det inte lika många klick... Men om du nu har orken till att klicka, Kan du väl läsa och sedan kommentera
PCE!
Jag söker kärlek för att kunna leva åt igen men jag vet väl lika gott att jag hamnar i samma onda cirkel Som jag alltid hamnat i och alltid kommer veva i Där lyckan övergå till tårar och kärlek är skit Men ändå ser jag dig rakt igenom mig, i min framtid Och jag vill kunna skriva och hata Men den ilskan jag har, Får mig att älska Älska dig mer för varje dag som går Och jag förlåter dig, varje gång du säger förlåt För du är en ängel, Men samtidigt min djävul Min trogna kvinna som håller mig kär även om det tar slut En så stark känsla kan nog inte ens beskrivas För jag hatar dig nu och har vänt mig från din sida Det är ganska svårt och förklara hur jag kan så starkt hata dig Men om du tänker efter märker du vad du gjort mot mig Jag dömer aldrig dig för att de blev som det blev Men jag dömer dig för min depprission och ilskhet Och jag känner hur det kliar i min fingertoppar Att ladda knytnävarna och bara langa dig en blåtira Men det skulle nog aldrig funkat att göra För det det skulle nog sluta med att jag blir dödad Inte utan av någon, utan utav att mitt inre äter upp mig Kan man tänka sig, Allt detta pågrund av en tjej som alltid kommer få betala för att hon sumpa chansen När jag gav dig min kärlek och förklarade oss föralltid
Kvinnor är som klistermärken, man slickar dem, sätter på dem och skickar iväg dem. "PZ"
|