Verkar bli ännu en sömnlös natt..
Jag ligger i sängen.. Sluter mina ögon och söker mig bort Till glada minnen med grabbarna då vi röker en holk Solen strålar, alla är på glatt humör här i södra hamn Vanligt folk överallt som tittar snett för att vi röker braj Jag tänker steget före alla andra och slår mig ner till vänster Den passas, tar några bloss och tappar helt min känsel Kanske en överdrivt men utan röka vill jag inte leva längre Inte så att jag är depressiv, snarare nyförälskad Och när jag sitter här känns det så drygt att vänta.. Gud, jag längtar Men när jag sluter ögonen och slutar tänka, kan jag nästan styra känslan Jag minns den så väl, att jag ibland blir bäng av tanken Särskilt när jag ligger i min säng på natten Det krävs mer än en behandling för att ändra rasse För jag anser att det jag lär mig här är skit, typ som när jag torkar arslet Men jag har inget val, tvingas svälja min stolthet Mina åsikter och värderingar men jag antar att sånt sker Så jag låtsas som att jag redan vet och spelar med.. Medans ni letar fel! Fuck society!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|