Konstgjord - Ett brev väger tungt
Vers 1
Hej baby, om jag fortfarande kan kalla dig så jag vet inte hur annars jag ska börja det här brevet det du gjorde mot mig senast har straffat mig hårt som du sedan skrattade åt och beklagade att jag levde
jag var så förälskad i dig att jag glömde vem jag var och den jag har blivit idag är en hämndlysten idiot jag fick lära mig att vara trevlig och ödmjuk som barn vilket innebär att jag med tiden har svikit min mor
jag ville aldrig att vi skulle rasa så här vi stod på toppen av berget men föll i glömska alldeles för lätt revs vi ner och dränkte varandra svek var bara redskap i en lek som förgiftade sinnen
vi glömde bort varandra, 90 mil ifrån gjorde det mesta vad betyder avstånd när man har kärlek för hela jorden vi hade kunnat belysa varenda stjärna med våra känslor men vi glömde bort att känna och slutade tänka med våra hjärtan
Vers 2
Egentligen kan ord inte beskriva, handling väger tyngre och det bevisade du rätt enkelt när du hävde in den i ryggen våran relation av kärlek tog nästan två år att bygga upp men med bara en bild förändrade du mitt hjärta föralltid
Du lyckades svika mig som ingen annan någonsin hade kunnat Och jag kan aldrig förlåta dig, hur många år som än går Jag tänker på dig varje dag och jag ser dig i mina drömmar Men så fort jag vaknar hatar jag dig och jag ler när du gråter
Jag brukar tänka mycket på döden, både på din och på min Jag älskar dig än men hade antagligen pissat på din gravsten Visst är jag glad att du finns men älskling jag bryr mig inte ett piss om du så skulle ligga framför mig och lida hade jag nog bara gått förbi
I dagsläget är jag en hämndlysten idiot och en iskall människa Men vad gör det om jag har svikit min mor när hon vet vem jag älska Det är bara du ensam som har tagit mig hit och lyckats skada mitt liv och ingenting skulle göra mig lyckligare än om du en dag vakna med hiv
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|