Blod skvätter nu
Två halvklara verser som jag vill ha kritik på.
I din fantasi, leker du labil I min fantasi, leker jag stabil Så skillnaden mellan oss två är kolossal Då min dag består av att kalasa på organ Njuter av gal från bundna framtida as Tjutande sopran ger adrenalinet fart Kicken är underbar, när jag står över en bunden dam Knullet är klart när jag tömmer mina barn Hon låg underst och bar med min tumme där bak Hon har inte en droppe vätska kvar för tårar idag Jag funderar över att ge henne en tårta innan hon tar Sitt sista andetag, hon har varit stark som fan mentalt Mordet måste ta fart, hon har våldtagits ett dussin dar Lustigt att jag just nu drar mig för en ruskig sak Skärp dig nu, gå ner i källaren och släck henne nu Yxa, hals, lyft, hugg, hals av, blod skvätter nu
Jag städar upp efter mig själv som Dexter, noggrannare än Monica Geller i Vänner. Inte ett spår av sexet och alla kött rester har jag konsumerat som GMO växter. Jag är en bättre spion än 00 agenter, personer utan släkte och sanna vänner är dem som jag oftast letar efter och sätter i en sämre sits än utvecklings länder. Min penis står i givakt, planerar nästa drag som schack, tankarna är på nästa kvinna på min lista. Hon som bor på granrisvägen i Brickebacken och promenerar varje dag i våldtäktsskogen, det är platsen där jag ska anfalla henne bakifrån och sätta armen mot hennes strupe och vänta tills hon medvetslös faller. Förmiddagen, gott om tid att ta henne till ändplatsen och sen väcka henne när jag äntrar ändtarmen.
You keep believing, I'll keep evolving
|