We keep it jungle Jag skriver om dig... på mitt papperlåter det bli till sånger, försöker få det vackertDom vill skriva som mig, och mina texter och melodierdom tar aldrig slut hur mycket än jag skriverOm pengar kommer till mig, spendera mina örenmin material queenoch om polisen kommer till mig, sitt av tiden för migja hela ditt livSminka upp dig till mig bästa attiraljom nån försöker ta dig försvarar jag utan stilett och butterflyno sir, mi keep it jungleoch han brydde sig visst mer om sitt liv än om digSå hur kan han tro att han är värd en kärlek som dinoch hur kan han kalla dig princess när du är en drottningYoung girlKom och dansa med mig ikvällsom om du är mer än en vänKeep it jungleÄlskar hur du rör på baken babyja så rör på baken baby som om du vill ha en babyWe keep it jungle, young girlDet är den blicken i ditt öga du vetsom gör dig så het young girlSå låt mig skriva om dig, bara ge mig ett papperom jag inte kommer hem, sov inte på hela den nattenring tills jag svarar, låt din oro växaför dom känslorna säger mer än vad ord berättarFörhållanden handlar om att ge och ta, och när pengar ger sig avbehöver du inga nya kläder, ta på dig det du harså tar jag på mig det jag har, vi håller stilenfölj efter mina skor på natten från det håll dom skinerEn riktig man dör innan han sätter sin fot i lerajaman, jag håller skorna renaOch jag står kvar på jorden tills du inte står utoch jag finns kvar här hos dig tills det tar slutoch det är då jag skriver sånger jag skriver om dignär kärlek gör som ondast, finns ingen butterflyno sir, we keep it jungleYoung girlKom och dansa med mig ikvällsom om du är mer än en vänKeep it jungleÄlskar hur du rör på baken babyja så rör på baken baby som om du vill ha en babyWe keep it jungle, young girlDet är den blicken i ditt öga du vetsom gör dig så het young girl