RazzleN - Jag är ingenting vers 1ligger i sängen och funderar över saker//behöver jag leva, tills slutet av dena dagen//alla dagar som jag kämpat, har jag varit deprimerad//undrar faktiskt jämt, om jag kommer orka mera//jag gråter ibland. snälla ta mig iland//fortsätter kämpa, fast jag inte kan//är det så det ska vara? snälla låt mig förklara//ni bryr er så mycket men nej, ni är likadana//jag ser allting från fel perspektiv//så tack till dig mamma, för att du fuckade mitt liv//frågan är om jag kommer kunna bygga upp det igen//för det enda jag har kvar, ja det är min enda vän//du betyder mycket, men ajg gråter för mycket//frågan är om jag verkligen kommer palla trycket//har kämpat länge pågrund av allt//utfrysning och det känns så jävla kallt//ref2xJag är ingenting, bara en bricka i spelet//helt fuckat liv, snälla kan ni se det/börjar med droger och antidepresiv//känns så skit, när man fuckade sitt liv//vers 2ni får skratta åt mig, vill bara visa hur jag känner//att jag är ingenting, utan familj och vänner//saknar gamla dagar då allt var så bra//då alla hälsa på mig, varenda jävla dag//undrar bara vad fan det är som hänt//omogna jävlar men nu har vinden redan vänt//regnet faller ner ja det låter ju så vackert//tänker på saker, ja ni vet jag har ju sagt det//svara mig, betyder jag nått?//ni svara nej, sedan börjar om från noll//fattar ni hur jag lever, tänker skaffa mig nått bättre//en fin tjej , inte gå tllbaka till det som hänt mig//vad hade ni gjort , i min situation//efter allt det här, ja det får mig att vilja tappa tron//känns ju så skit när man fuckade sitt liv//kämpar dag för dag, men ser allting från fel perspektiv//ref2xJag är ingenting, bara en bricka i spelet//helt fuckat liv, snälla kan ni se det//börjar med droger och antidepresiv//känns så skit, när man fuckade sitt liv//