Det är fortfarande Stukad
Var på beroendecentrum, såg så många trasiga männskor Det har varat för länge så dom hoppas snart att det vänder Trött på livstilen, allt svek så han ligger,vill inte vakna ur sängen Han vill bli en ny människa och planerar på att starta nåt ställe Nu är jag tillbaka i träsket, eller ska man säg kvar här i svängen? Det är knas i terrängen och jag måste hela tiden vaka för bängen Vill inte bli tagen av snuten, har suttit, låt det va nåt förflutet Jag är smartare nu men kan inte undgå att dom spanar runt husen Begäret är starkare än viljan, det finns en djup saknad av ruset Drogerna florerar på gatan och det finns här i staden till tusen Ångest är ett bakslag som bärs med så du noddar i en dvala Och är jag inte drogfri så är det bara nånting i min vardag Beskriver mina texter så ingående för folket om min vardag Tar dig till ett helvete på jorden där vi blir lockade av Satan Dom flesta åker ut och in, så många kompisar blir tagna När jag blir tillsagd att förändra världen spottar jag på gatan Folk skjuter ned varandra och bryr sig inte om andras känslor Nånting som jag lärde mig fort när jag var ung var att världen är ond Kom ut ifrån beroendecentrum för att bli avgiftad på tram och benso Nu fortsätter jag mitt bensoberoende och funnit en kärlek för Sub Jag drog en lina Sub i min vänstersnok, en lina i min högersnok blandande med pix och alkohol vilket resulterade i en överdos Bröstsmärtorna var olidliga och hade allmän verk, jag led.. så nu sitter jag har med vätska i mage, lungor och hjärtproblem Ändå fortsätter jag röka på holken, poppa piller och jag dricker och kommer väl förmodligen att göra det ända tills kroppen dimper Skötte mig en lång period och visade hela tiden bra resultat men ångesten åt upp mig så det tog inte lång tid innan det rasa totalt Även om jag är trött på livet och det var på udden att jag avled är jag glad nånstans för mitt namn kunde suttit på en gravsten Kommer fortsätta hata kostymnissar som tjänar mycket bättre Än dom som kör sopbil varje dag och dom som städar toaletter Jag kommer aldrig anpassa mig till världen ni beställde När ni går i rad ser ni mig med kepsen bära den på snedden
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|