xlarge text! VERS!sväver som en astronaut , försöker nu se din själ hur, de gick så fort //du lever där nu , himmelsk ort // fan ditt mod, inombords, ständig kamp mot drogbehov//ständig jakt för en liten dos, med gener från din mor // men du levde i en tro, massa chansen att bli stor // svär ja saknar mig min bror, ja vet du mena inget ont//ingenting har varit samma sen dagen då du dog//vi var ett, men du gick bort den dagen de känns så tomt //inte en dag i dina skor, du kämpade så starkt // var som glöden inte fanns, alla tider alla skratt//alla minnen som vi haft, inga bitar var på plats / du va fast, med´ en ständig kamp och alla dina vänner stack//men ja stanade, du hade det jobbigt i livet//och nykterhet blev att möta blåa himmelriket//skriver med tåren på kinden, broshan de ekar till himlen // så låt mig träffa dig lovar kan flyga dit med vinden//drogen den förstörde dig, vill möta dig okej broder //döden din förstörde mig , vill höra dig okej ?, tro mig //broder , jag vet att du kunde, varför han du inte visa // din tid för att kriga är förbi jag kommer alltid minnas //dig broshan /