Rösterna i mitt huvud
Bara 16 bars som skrevs ned på telefonen i brist på papper. Kommentera & hjälp mig komma igång med skrivandet!
Vaknar upp till rösterna i mitt huvud, trodde dom hade slutat Men dom fortsätter att skrika, vem var de som jag hade lurat Lurade ju bara mig själv, mitt jag, ingen annan Hur kan jag vara så lugn när jag är så förbannad
Knyter skorna ökar farten när jag springer på den röda linjen Men det skulle varit mycket lättare om någon sprang bredvid mig Rösterna får tag i mig och drar mig baklänges Tog ett steg framåt sen kom jag inte mycket längre
Höjer min musik och försöker med ångest att dämpa skriken Hur kunde det bli så här, jag har ju haft ett bra liv utan skiten Mina skosnören trasslas upp och fäller mig Snubblar till och hejdlöst så jag faller ned
Med hjälp från vänner och familj, vet att jag kommer leva vidare Även fast mina försök att dämpa skriken inte gick något vidare Sluter ögonen som jag skulle falla in i en trans Alla röster gör att jag tappat min balans
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|