Freddah - Kan inte Lämna Rappen Ensam
Texten talar för sig själv.. Var och spelade in denna i torsdags, men blev inte nöjd med resultatet för jag var sjukt hes & det var min första inspelning så attityden satt väl inte till hundra. Men texten är jag faktiskt riktigt nöjd med. Släng upp en kommentar!
du beskriver kärlek till rappen men sedan lägger av frågan är var det du eller rappen som vände blad? ja tänker smart, slutar inte, me eller utan skivkontrakt hatare hata bara, för jag skiter i allt skit som sagts
rappar inte om sprit och knark, håller mig till verkligheten det blir ändå så nice att folk tvivlar på mänskligheten kan inte lämna rappen, som om ja vore fängslad bänkad framför pappret känner ruset när ja rör vid pennan
började skriva, plötsligt ville alla sola i Freddah's skugga och mc's ville battla, men vände när dom brände tungan tunga vibbar mayn, får rysningar längs ryggraden svävar över beatsen - (min rapp den krossar tyndlagen)
falskheten ökar, men jag håller det nere ni dör för hypen - ja droppar bomber med vrede rappare dom snackar men dom fattar väl i slutändan att det inte finns nån (som kan få ut Freddah!)
Två Fingrar /F
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|