OscarZ [ FlumText ]
Tjenare, hittade ett flummigt beat så jag blev bara lite skrivkåt, satt mig ner och försökte hitta lite insperation detta blev resultatet.
Kommentera gärna, o säg vad ni tycker!
Jag är sjuk i huvudet och har en hjärna som en guldfisk, max 3 megabite som i min bästa hårddisk/ Jag är inte smart, eller cleaver någonstans, fem plus fem, HJÄLP MIG JAG BEHÖVER ASSISTANS/
Jag måste vara bliven, vad är det för fel på mig, är jag den ända killen här som använder hårsprey?/ Kan någon förklara för mig, vad fan jag gör här, jag är nog den första killen, som har mensbesvär/
Jag är sjuk i huvudet, och jag har nudlar i mitt skägg, när jag föddes då blev jag säkert kastad i en stenvägg/ Ja, vad ska man säga, det förklarar ju en hel del, jag är 16 bast men måste ändå spela barnspel/
Min pappa säger att jag är farlig för mig själv, men jag är som ett snällt barn, med klubba på en karusell/ Min hjärna är delad i två delar, den är kluven, ja jag lovar, och JAG ÄR RIKTIGT SJUK I HUVUDET/
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
|