ranch - same same but different
det känns som vår relation har förändrats hon sa det med den välkända frustrationen i stämman säg mig borde jag skämmas för dessa tankar jag tänker för allt som jag känner, kanske det vänder
vi lever på lånad tid, klamrar oss fast vid kanten fastän marken är nära, kan vi kalla oss kära? vi har uttalat orden så då är det väl så det blir varför vågar vi inte? som om vi kan undvika tårar på kinden?
vi älskar varandra, men jag vet att det krävs mer när två personer är på väg åt olika håll trots sin kärlek vi är värda mer än detta, det är nu saker händer varför inte vara äkta mot oss själva, kasta ut våra känslor där... precis där, där inget skyddsnät kan fånga oss vi har bakbundit våra känslor så hårt att vi inte kommer loss nöter ner blyertsudden och fångar flyktiga tankar måste vi ha varandra, är vi inte lyckliga annars? så mycket i mitt bröst, kommer snart att explodera kan inte klara detta mera, för det bara eskalerar
kanske finns det alltid ett avstånd mellan livet vi lever och livet vi strävar efter ändå känner jag att vi är värda bättre
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
|