dc -skryt session kritik tack jag kommer att döda dig ditt drägg//du har lika stor kuk som horsedick.mpeg. "förklaring" (från en film mrs march han har ett sugrör ist för kuk)dina rader fan jag pissar på dom//och köper din brud för en rea på lidl kupong.Mina rader sitter som feta pelare//Du borde passa dig som en självisk fotbollsspelare!.när en porrstjärna ser på dig blir tom hon oskuldsfull//Att vinna över dig är lika lätt som bomull!.på micken spottar jag farligast rim kan jag lova//efter denna battlen kallar folk mig spottcobra.du är lika nyskapande som kalle ankas jul//mina rader gör så jag tar ledningen som framhjul.du är en horunge lek inte med mig som man säger lika barn leka bäst//din brud sa till mig dina stora händer kommer smeka mig bäst.du lägger dina rader för dom är trötta du transporterar dom med rullator//jag väcker folk till liv med mina rader kalla dom för defibrillator.Du är lika hopplös som en trasig studsmatta//detta är inte som i robinsson dina rader för blir strandsatta.det är lika klippt för dig som eddie scissorhands//mellan mig och din brud är det en sylvass romans.Jag lackar på dig som en målare//leker med dig och förnedrar dig som en svensexeanårdnare.Du är så jävla blåst att folk ser dig som en tornado//du droppar lika billigt skit som eldorado.du är en pyroman som dricker burn//för att komma till ett bättre ställe hoppas jag att du ber din morgonbönjag knäcker dina rader som ett chokladblock//du står och kolla ner det är lungt jag hjälper dig ta ditt sissta hopp.32 barsmen du blir undan skyfflad som en styckmördadperson//det smärtar lite mindre att du är borta för dina föräldrar dom tackar gud för adoption.jag ger mera än 100% som som förändrings fakorer//lite smartare lite bätte för min omgivnig som naturgasmotorerdet är så hög kvalitet på mina texter att dom hamnar i taket//du tycker du är manlig när du köper manshoror och säger jag kör 2 i tagetdu åker på tosk som om du körde på någon som köpte horor//du är lika intown som lantbor yeahdu är en dålig kopia av the game//din stil är som ett pärlplatt halsband min e off the shanedin musik är skit musik mina jämförelser är kritvita//så jag jämför det med att folk lyssnar på den dom ska skita.du e som en klocka som e trasig urkass!//sånna wacka jävlar som dig borde skjutaspls läggen kommentar säg vad ni tycker:)