Tre beroende när jag var femton år
En kall öl en varm, svettig sommardag och du har hittat hem Red Stripe direkt ut flaskan, för det är så man ska dricka den Det är småsakerna i livet man ska ta vara på Som när du skrattar med en kompis om den gången du inte klara gå Blev utslängd från festen, spydde i busken, ångest dan efter Men om hundra år bryr sig ingen så kom igen mannen släpp det Vi köper smuggelsprit ur bakluckan.. när vi får det för halva priset och ändå blir asfulla Absolut, Barcardi, när vi är på klubben bjuder jag laget runt Eller så delar vi bara på ett flak och sitter på nån fest och tar det lugnt Ingen "Thug Passion" här, vi är inga passionerade thugs som Sean Price Vi dricker hembränt om vi måste, så länge det gör jobbet är det all nice Barfighter händer då och då, någon slår någon får ta emot det och det slutar ofta med knäckta ölhalsar, sårigt och blodigt Men det är en annan historia, nu ska vi dricka och ha en trevlig kväll så passa mig spriten och mecka upp en redig släng.. Fuck vänner när det gäller, kom inte här när jag inte ens vet dit namn Min vän Jack Daniels och jag har har löst våra problem på egen hand Kalla mig alkoholist, jag skulle inte säga emot er eller förneka nåt Att jag gömt mig själv bakom tomma glas som avspeglar.. grått
Jag träffa dig när jag var femton år, dina läppar mot mina Jag vet inte hur det var med dig men jag älskade dina.. Nä, ska inte göra detta till en played out Mary Jane metafor Vi har inget att dölja, här omkring ser du mig mecka holk Och jag måste älska dig oehört om jag inte kommt över dig än För jag sitter fortfarande här och röker en släng Det efterpassades av dem äldre precis som denna holken passas till dig Vi började tidigt, blev jagade av civilare och rördes i gäng Vi har inget att dölja, jag puffar galle, tjuck, knuda och holk Din skunk, din maja, ditt gröna får dig lugn när du zular med folk Fridfullt folk, vi är inte så farliga som vi ser ut långtifrån Gillar bara att röka, har vi inget tar vi skrapet från bongens kopp Men försök inte blåsa mig, vad fan är det här för fattig bit? Du kan dra hem till ditt område med din standard skit.. Med droger kommer många baksidor, allt beror på hur långt du tar det Om du håller dig till ganjan eller om du måste ha din dos jonk om dagen Nästan alla mina ungdomsminnen har handlat om cannabis för av någon anledning är det denna enda som alltid stannat vid
Passa weedet..
Jag träffa dig när jag var femton år, dina läppar mot mina Jag vet inte hur det var med dig men jag älskade dina.. Vi var på klassresa, och en asiatisk brud lägger sig i min säng Sticker in kuken och tänker "det här är för fan bättre än att va bäng" Sen dess har jag varit beroende av dom där fasta höfterna Fick snabbt fetish för latinas, kunde inte stå emot dom spanska rösterna Det är nånting med dom bruna, djupa ögonen och det svarta håret Men det är nånting med svek, affärer och den där salta tåren.. Många brudar har kommit och gått, men jag ska inte leka en pimp låt oss bara säga att jag inte är nån som inte tvekar så kvickt Du blir behandlad som du uppträder, därför ska du inte agera som en bitch för jag kallar dig bara en bitch om du beter dig som en bitch Jag försöker inte dissrespektera kvinnor, ni är vackrast i världen Ni är mänskligheten, från mig kommer massor av kärlek Det kvittar hur många brudar du hänger med ditt gäng i en klubb När du vaknar upp nästa morgon så ska du se att sängen är tom
Borde skriva en om hiphop också men det har jag redan gjorrt.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|