I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dom som betyder minst för mig

Vår Hiphop - Lyricism

   

2010-01-26 11:51

Dom som betyder minst för mig

Beat42
3,18
Ni, som betyder minst

Jag hatar er, fatta vill inte ha med er att göra, ni måste ju kunna höra!
Det ända ni kan göra det är fan bara förstöra! Ni sabba det från början, man flyttade hörde aldrig ett ord men ni tänkte bara på eran jord, det som ni ville, orkade och så men oss tänkte ni aldrig på, det som fanns kvar var ingenting, för vet ni vad det fanns aldrig nånting där
Vi har det bra häär, bättre än nån kan ha det
Kan vara svårt för er att nån gång inse det
Du, som ska kallas min mor, för fem års sen det var då du dog, allafall i mitt liv, i mitt inre fatta har aldrig älskat någon mindre
hittade en ny som tyckte om mig , tog hand om mig älskade mig och brydde sig
Det är annat av det du har gjort, fan också du är en jävla idiot.
Ni, som kallades systrar ni säger att ni aldrig gjort nått, men de är det som är problemet, det är ni som är felet
Hörde aldrig av er, när ni lovade svek ni mig, trodde det var mitt fel och klandrade mig själv men det var ert fel bara ert, fattar inte hur ni kunde, fan jag hatar er alla, ni gjorde så vi ramla och slog oss men ni är inte värda vår sorg, ni är inte värda vår kärlek för det ni kör är då fan bara lek
Fan jävla horhus ni har, har haft det i alla dar
Stackars susanna, min lillasyster får leva med er fan så dystert, hon får bli som er, jag svär att jag hatar er mest på jorden
ta åt er av alla dessa orden, Ni är dom jag hatar mest på jorden!
Susanna, jag älskar dig synd bara att du får bli som dom, om jag kunde skulle jag hjälpa dig, hoppas du blir en jättebra tjej,
Fan, jag hatar er
Ni.. betyder inget för mig, ingenting
Denna låten är från sophia slättberg den 8/2 dagen då jag förhoppningsvis träffade er för sista gången

what are you gonna do when i run for you!?