I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dåtid & Nutid

Vår Hiphop - Lyricism

   

2010-01-26 11:42

Dåtid & Nutid

Beat: Ice Tail- my oh my

Dåtid & Nutid
Det rinner tårar när man tänker tillbaks, till den hemska tiden då var det inte friden nej, för då var det hemskt, fattar inte det finns ingen hämd som är värre än den tiden som var, tänk alla dar elva år i helvetet att man pallade med de
Det var väl bara så att man var tvungen att kämpa på
Som tur var hade man pappa vid sin sida, när man var med han behövde man aldrig lida
allting har blivit så jävla bra, nu behöver man inte kämpa för att klara av en dag nej, för allting är så underbart.
japp, och nu försöker man slänga en slapp på det som har varit

ref. My oh My

Men hatet finns kvar kommer nog finnas i alla jävla dar, för den är så stor det är den nog också för min bror
Pappa och Camilla, det var ni som fick bort det som gjorde mig illa
Fick mig att inse att jag var mer värd än dom, att dom inte var värda min sorg inte värda min kärlek ni sa att dom bara lekte en lek
Sen kom simon, men kyssar och smek och då bildades något som heter kärlek
Detta vi har det är då fan inte lek!

ref. My oh My

Nu vandrar man runt med ett lenden på läpparna, det har man typ gjort nu i fem år det var när man glömde dom man slutade fälla tår
Fan, att man verkligen kunde leva med dom i alla jävla år
Det var tur att jag tillslut fick ett det bra, med riktiga skor och en ny mor, hon är så underbar och vi har så kul ihop, vi är bästa vänner det ska vi vara tills döden oss skiljer oss åt, tills dess kommer kärleken gå åt

ref. My oh My

what are you gonna do when i run for you!?