I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2010-01-26 11:39

det är jag

Mm, det är jag som är sophia, flickan som aldrig skrattar, det är iallafall så alla uppfattar. jag är så jävla trött på att aldrig hitta min skatt, den som alla vill att jag ska finna, så att jag kan skratta o vara glad
vissa tider är värdefulla men vissa är helt cpdumma
Orkar inte med något folk, dom bara håller på och jobbar sig, va är de för mening att skratta och va glad när man inte ens vill, fan det ät väl bara säga till vad du tycker o tänker , vafan du skiter väl föri helvete om mina tårar stänker, Ja, ibland sitter jag bara o tänker sen fortsätter jag o tänka, och då ska de visst vara något fel? men, jag kan väl få tänka ifred har aldrig sagt att det är något fel på de ni gör, vill bara att ni ska fatta och att ni hör
ibland känns de bättre att bara gå och dö.. typ dränka sig i en bortglömd sjö
Har funderat många gånger om man skulle börja ta droger, vafan alla säger att det är ett skitskönt kick man får, så var de iallafall när jag provade igår
Ne, jag bara skojar skulle aldrig va så dum, att bara stoja det är min grej men nu säger alla att jag har blivit en bitchig jävla tjej
Fatta, jag orkar inte med dig, du är så ävla cpstörd, fatta jag vill hellre se dig död
Fattar inte,
Ne jag bråkar med någon så handlar de alltid om mig, de är alltid mitt fel, men fatta du är ju också en del i bråket
Jag vill bara att du ska ut med språket,
Är de inte mig, mig du vill ha som tjej, så känns de, så känns de iallafall för mig
Jag älskar många, hela min familj men de finns folk som inte begriper att bi sårad svider just nu längtar jag efter bättre tider
Jag älskar er, min familj, och simon zeybrandt

what are you gonna do when i run for you!?