oh ooh - adjöken adjö
Jag är splittrad, jag vet inte längre vem jag är jag lever ett liv under ständigt besvär med ljugieri och sen när? jag är där jag är nu, men jag vet inte hur det kunde komma till detta? känslor & tankar går rond efter rond med detta vendetta En förlorad kärlek och ett beroende kan inte undvika något av dem och jag är inte troende så vart vänder jag mig? jag ligger still, rör mig inte ens ur fläcken plågar mig själv med dödsänglar urplockade ur dödssäcken jag låter dem aldrig försvinna, dem flyter i blodbäcken kommer aldrig kunna övervinna skamfläcken, så jag är fast med den
Kanske bara ska ta och acceptera vad som i mig nu sker ingen idé att briljera när fallna hjältar står på knän & ber vi öppnar famnen mot dig, du är här välkommen men du sparkar mig i munnen och ber mig inte sjunga den sången Jag möter bara motgångar gång på gång skrev dig en sång..en ganska lång.. ..skrev den sittandes i din trappuppgång du såg till och med torkade tårar i bläcket på pappret men till svar blev det kalla kårar, jävligt tappert hur man kan krama ur all godhet och endast lämna skugga - för den text var fan i mig vacker, jävla rugguggla..
Vi tillbringade nästan varje dag med varandra i 4 år men dina känslor vart förskingrade och du tog endast dem du såg för tillfället var det hat, men bara för stunden släppte kedjan som runt oss två hade varit bunden och jag som lovade att jag svalde nyckeln...
tankar blir sällan hörda, men denna önskar jag att du hörde jag plågas av oehörda tankar och nära & kära börjar se mig som den störde fuck.. jag är fast i mig själv och jag kan inte ta mig ut - antar att det är mitt "wake up call" på att "du & jag" är slut.. Mina känslor åker berg & dalbana vart 4e minut gör loopen bland ångestattacker och livets slut jag kan inte bromsa det hela, det bara sker ingen helande kraft att fördela, inget fuckin' mer
jag är tom på allt normalt folk kallar lycka full med hat & sorg, en fuckup må vissa tycka jag riktar inga anklagelser, jag tar på mig hela skulden för stunden är jag i mörkret bunden placerar mig i ljumt vatten i badkaret släpper lampan över det oändliga havet hör skrattretande syrsor och deras kvitter när jag somnar intill duvor och granatsplitter...
adjöken adjö.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|