MaCo - Jag i livet
Sho Whoa!
Gick hem från skolan idag och tänkte lite, det slutade i en text som blev såhär : ( rätt fort skrevet så finns säkert stavfel och särskrivningar )
Tänk på rim/upplägg osv och kommentera som du tycker att det är.
Alltid började med soc och de ville ha en undersökning/ resultaten visade att jag var helt fast i illigal rökining/ men ville bort så jag tog bilen / men när jag kommit halvägs så drack jag upp bensinen/ jag sa att det är helt okej om de undersöker/ om jag får ta och testa lite grejer på fröken/ men tillslut fick de mig att sluta med rökning / jag gick från illigalt skit till ett egosistiskt svin/ Men sen ville de inte ha mig, så de kastade mig i havet/ men vafan, det var minst lika skadligt/ doktorn såg det inte som alvarligt/ eftar allt skit så tänker jag "fan va dummt" eftersom/ jag fick glädje och liv utav saker i piller och pulverform/ det livet slutade på någon kass uteklubb/ jag stod och tänkte " fan, jag lever tungt " jag gick hem och så sa jag till mig själv " detta livet slutar nu, nu sätter jag en punkt"
Kretik : på upplägg rim allt .
/ Peace!
Hutt1 - MaCo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|