Daavd - Hiphop Horer
Många skrikande gamar som öppnar sina keftar gör inget än klagar på att dom inte är kända dom ligger o latar med spliffen där hemma tror att livet det artas för att dom skissar med pennan
sen har vi andra idioter som nästan är värre som redan har det dom drömt om och lever med cashen fast inte på de sättet dom trodde, utom sättet som säljer så säg mig, hur känns det att vara en i mängden?
verkar som att hälftens tunga har slagit en knut för när man frågar om dom gör de dom vill, så talar ingen ut håll er undan, snart kommer herren på täppan cleanare än YES men jag kommer lämna nå fläckar
bättre än flesta, men är inte ofta kaxig tar inte vatten över huvudet jag bottnar alltid myntfacket är tomt, damm som gör mina fingrar lena men hellre de än att leva som en hiphop prostituerad
-------------------------------------------------------------------------
...jag plockar den förbjudna frukten o låter gemets maskar kolla när jag äter upp den jag skakar bara dom musikanter som jag har lust i handen även om det gäller oupptäckta men med ett plus i kanten
min röst har en dämpad nivå att nå ut till folk men gör ändå mitt shit äkta från topp till tå har aldrig diggat tanken av att sälja ut sig men en gång hoe alltid en hoe, när du lämnat ut dig
killen med för stora kläder spottar som en kobra face to face kan jag lova loskar en kråka inga slag under bältet men ett knä i dina juveler lika bra för av pengakosser lider ju scenen
hundar bit nu i benet, ilska leder ingen vart bara kärlek, no homo, till dom som levererar äkta rap ... alltså inte likt nån loosers som får leva med stämpeln som hiphop horer
Har datorkrasch och haft det bra läänge nu så mitt mixtape "Killen med för stora kläder!" som skulle släppas vid jul får vänta. Men tänkte jag skulle slänga ut en text iallafall o se va folk tycker.
Take care /D
"killen med för stora kläder!"
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|