Neobica - Lite om människans natur
Människan är ett djur, spelar ingen roll vad du tycker Ta du en själslig kur och tro det ligger värde i att vara nykter Själv flyr jag, springer genom väggar för att trycka ner Det faktum att jag, som alla andra, kan benämnas som hycklare
Vi alla vill vara speciella, exceptionella, gillade Strävar efter att få våra fysiska behov stillade Gener vill föröka sig, vi vill föröka oss Så till den vida grad att sexuella behov bedövar oss
Hungern tvingar oss till handling Men du som jag går oftast mätt och svälter aldrig Vad gör en hund när den får för mycket mat Den blir fet som fan och blir ytterst svag
Själv jagar vi prylar, saker och bilar Stressar ihjäl oss och hatar att vila Ambitionen kväver oss, förföljer oss Och dom hungriga ögonen döljer nått Hungern som inte finns kvar kan göra dig psykiskt sjuk Måste ersättas av jakt på annat än bytesdjur
Människans godhet är överskattat Den som svälter dödar för mat, vi rövar andra För att kunna stilla den brist vi har Samma sak som när en hund äter sig fet på för mycket mat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|