App - Dags att sova
Jag hörde att jag fått en man att gråta var det fel av mig att le när jag hörde att han blev sårad? antar att det är något av en samvetsfråga jag har dagar när jag livnär mig på andras plåga och sköljer ner deras kalla kårar med deras salta tårar ändå kan jag sova gott... för mig är mänskliga känslor nåt av en lekplats så om du söker medlidande har du kommit till fel man
Många vägrar kännas vid min genuina brist på empati dom undrar vad i mekaniken som tickar i mitt huvud fattas sänker sprit som medicin, texter skrivs som terapi skulle välja vem som helst av mina vänners liv över tio tusen andras sätter alla i min närhet på en piedestal och vet att det grundar sig i egoism och självupptagenhet snabbt behandlat och sammanfattat; att dom haft minsta del i mitt liv gör dom mer värda än alla andra
Det är väl inte egentligen så att jag hatar nån annan men dom flesta kan kräla i stoftet, tjäna som offer för mina antipatiska tankar vill se dom kräkas av ångest vissa dagar...säg mig nu...är jag ett monster? drama verkar ha en tendens att följa mina fotspår och när man väl slått in på vägen är den svår att motstå en bipolär biprodukt av bitterheten gränsen i mitt humör är ibland blott en millimeter jag är upp och ner, fram och tillbaks, ibland blir det så bara svår att förstå, fråga Maria, Nadja, Ida och Sara
Jag hörde att jag fått en man att gråta är det konstigt att bli glad? jag vet att en annan dag blir det inte samma sak men min reaktion var att skratta åt honom
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|