App - Ambitioner
Allt kan bli ditt; lösfransar,uppsminkad,platinablond och en insida man inte vill ta i med tång då blir du känd och populär, fokusera långsiktigt den som säger att insidan räknas kan inget om show buisiness när du pratar ler alla glatt men det är ingen som lyssnar som känd och vacker kommer du finna den riktiga lycka silikonbröstet och tvättbrädan hand i hand solbränd med paraplydrink som andranamn oroliga diskussioner om kroppstorlek bibehåller midjemåttet med en koksdiet det smakar och kostar men att leva är dyrt och ingen vill ha dig om inte revbenen syns för du är en fin flicka, och en fin flicka är smal so sniff your brains out, det lilla som finns kvar och du kan bli en förebild, en perfekt skapelse framför en före-bild nåt att se upp till för varje tonårstjej allt som krävs är en blond peruk och en bloggadress
Världen ligger framför dina fötter och däri ligger ett värde och om världen trilskas kan du alltid ligga med värden som viskar härliga små löften, du kan nära dig på lögner framgångsagan börjar när du särar dina höfter och slutar lika fort nedskjuten på vägen uppåt som en lerduva går från a-listan till b-kändis med c-kupa flyter på strömmar av ytliga drömmar, som förbrukninsvaror, såfort det kommer nån ny är ni glömda
Men det gör inget, för; Alla du känner har lika bländande vita colgateleenden bara kom med en åsikt och dom håller med om den spela en roll och gör vad du kan med det du fått att leva med men tro mig, förr eller senare ser nån igenom det.
Så är det.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|