Softlikeapillow - Jultrams är kul med knark
15 minuter julkladd! den är inte klar, detta är typ inledningen, men lite kritik skulle ju inte skada
Så kommentera skiten
Familjer i glädje och varma själar nu i juletid men i mitt hjärta är det så kallt att röken jag blåser ut fryser till is ryser till av smärta, när tankar går över i ilande plågor isande frågor i brasans lysande lågor En julaftonsmorgon, barnen vaknar på tok för tidigt för att dagen de har väntat på i månader tagit sig hit så fint, de - springer upp till mamma och pappa för att pussa och krama dom Medans jag ligger kvar i sängen i hopp om att bara somna om Jag skriver för alla dom, som spenderat julen på en anstalt dom som förlorade familjen, endera för brott eller knark, (eller båda) som vill hoppa för allt, bara somna, bli begraven för dom som hatar livet för att de förlorat vårdnaden till barnen Som nu sitter i baren för att supa bort minnen eller som sitter i sitt hem och suger på spliffen känner att du duger inte, skjut mig, ingen ljuger för intet Men gud ljuger för sin del, så är det fel att stanna inne?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|