tical - tillbaks från drog turné
här kommer en omladd av våldsrap för att döda din gångtakt klockan är 12, tical är redan väck knullar din brud tills röven är spräckt & matar din bror med sperma tills bögen är mätt hostar & lämnar rök efter mitt fine shit när jag glider genom väggar som Sam Wheat förstör dina beats för jag rappar lika fort som B.I.G's three six dricker upp all sprit för att gå och handla en bit sen & klart jag tar kokain, det är ju förfan vit helg för att sedan åka dit igen, tillbaka till finkan grabben tical pissar inte i en kopp, tical pissar på tanten tittar på fjanten & därefter fintar jag vakten så nu drar jag långt härifrån & vinkar med handen senare blev det: Inbrott,snodde allt & band fast din farsa jag är skiter i vilket, totalt jävla handikappad såg 2 rådjur, sköt det första, råkade vara bambis pappa sen slog jag ihjäl en kille, skiter i om vi har samma mamma blev larmad, fatta att jag är rubbad i huvudet & när du rappade va det precis som om någon dubbade ljudet så nu vill jag säga peace out till mina boys: Tack Alla som lärde mig ur mig drack & fick tjackballar eller hur man får bort blod med hjälp av lacknafta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|