Knivigt - Livs situationen Satte mig nyss och skrev en liten vers på en liten stund får se om jag gör något av det eller inte men vill veta vad ni tycker om den. Kommentera med kritikText:jag tänker på frågor som cirkulerar kring det livet som jag leverGjort mycket fel men har slutat haft min egna hederTänk med egna tankar känner ni då hur hjärtat ert det bankarSamhället pissar på oss det jag berättar nu är dagens saningarså jag öppnar upp mitt block skriver ner mina funderingarom alla fördomar och så kallade folks värderingarMen fattar själv inte hur man kan sitta och drickadra en lina när man har en 5 årig flicka som tittarEller dra en hand över en kvinna för att känna sig mäktigStopp för sånt för av kvinnomisshandel finns tillräkligttill och med så är ett sådant fall för många Sätt ett stop för alla kvinnor som har män som är sånaLäste idag om en våldtäckt det är sjukt hemsktFörstår mig inte på hur en våldtäcktsman kan ha tänktPolitiker sitter och ler i stora hus som små nötterallt dom bryr sig om är alla pengarna dom får in i sina plånböcker