Bea Joh historian om mitt liv
Låt heter Bea Joh historian om mitt liv
Genre rap
Skriven av Bea Joh
E så jävla less på ert jävla ner trampande på mej klarar inte mera ni vet vem ni är ni vet vilka ni är lämna mej i fred lyssnar aldrig på mej jag säger sanning men ni behandlar mej som en sop hög som bara står där försöker vara stark men e så svårt när ni aldrig nånsin tror på mej ge fan upp nån jävla gång finner inte lyckan i mitt hem så länge ni mobbar mej så jag kommer alltid att säga i från till er men hjärtat de brister hjärtat blir krossat tårarna faller från min kind gång på gång ni lever i en lögn ni lyssnar aldrig ni är som en väg som inte hör på vill inte leva så här jag kämpar men mindre ork för leva mitt liv repeterar sig gång på gång jag faller å faller aldrig tar det slut vill inte leva längre orkar inte mer tänker mycke på att ta mitt liv men tänker om vet inte vad jag ska göra bara lever men mina andetag blir svagare vill bli stark men klarar inte av blir arg på min pappa och mamma dom fattar inte nåt sen kom du min storebror som tror du vet men vet du vad du vet ingenting som vanligt den enda i familjen som förstå de e min lillebror vänner kanske förstår men min storebror pratar skit till mina vänner om dom tror på han så sjunker jag ännu mer jag behöver ett stöd som tror på tror på mej .