Stukad - the real
Det var ett tag sen jag skrev sen sist även om skriva är det bästa botmedlet när man inte orkar se sin spegelbild Droger intas på daglig basis men det är den enkla vägen Du vet när det känns för jävligt och du inte har någon kämparglädje Men det är inte över än, man måste bara försöka rensa själen du behöver inte rädda världen, men ta vara på ett människovärde Det är gangsta att leva, men det är lätt att ta en genväg i livet Kom igen Marty McFly, spänn fast bältet låt oss resa från tiden Vi upplever mer sorg än glädje här och det är sanningens ord Sanna mitt ord.. vad fan.. ska hända med vår framtida jord...? Jag är ingen pessimist, snarare realist, även om jag försvinner ibland Det ändrar bara mina tankebanor när jag sitter med en spliff i min hand Dom flesta av mina vänner sitter på behandlingshem eller så hustlar dom sig fram eller gör samhälltstjänst Andra är kvar där än, pundar, dom hittar aldrig hem och en plan kan va svår att sätta upp som ett campingtält Det är alltid dom bästa som åker in, det finns snakes du får ha ögon i nacken Det kan va svårt att se vem du kan lita på bakom rökmoln i natten Vad är beef? Beef är när gängmedlemar väntar i en bil och får dig att vilja skaffa en gun för att rädda din familj Vad är beef? Beef är när dina egna vänner är ute efter dina pengar Vad är beef? Beef är någon svindlare blir skjuten för några slängar Det är därför jag röker hasch, poppar benso dricker Whiskey på en tisdag Uh, så länge Sizzla finns i min hinna vet du att rizzlan kommer brinna! Fortfarande här för att uppdatera dig med gaturapporter och ge dig gåshud Mina nerrökta skrifter tar dig på en sån tripp att du blir åksjuk.. Precis som tjucket ger mig inspiration ger jag ER inspiration Kunde sagt att jag är bäst men jag hoppas att du hittar din tune
ja, jag vet inte vad jag ska säga mer...
Jag har varit borta ett tag, men jag är här för att stanna Svär på min mamma, tar upp en kniv, skriver Per på din panna Dom kallar mig inte Stukad för inget, har jag inte problem med lagen ger jag mina föräldrar ångest i bröstet och varsin sten i magen Farsan hitta ett Whiskey glas och fånga mig när jag blanda hasch Besvikelse, över tusen gånger har dom gett mig en andre chans Men livet går vidare, man måste se framåt men även bakåt i livet så man kan rannsaka sig själv och framförallt inte ta saker för givet Måste säga, Djuret, whut up Fam? Det var längesen vi snacka Är det inte dags i vinterkylan? Vi har ett par netcees vi måste slakta Nattkrig, fortsätt med dina magstarka och medvetna sanningar Vi behöver fler som blottar orättvisor av våra ledares handlingar Och din late jävel, Kammel, sluta äta chips och spela X-Box Rök en feting, dra lite tjack så du blir uppåt och skriv en text holmz I detta forumet, är det det mesta bara ruttet shit som typas Men det finns ett par nya guldkorn i kattlådan som är riktigt tighta Mohammed Ali gjorde årets fetaste platta och Kens två var lika feta Sam-E är äkta och din mamma är fake, hon och Alibi är lika feta.. haha
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|