Spräckt fantasi - L.t.t.L
Nu har jag skrivit lite mer.. La in 8 innan.. Visste inte 16 bars reglen! Nu har lagt till åtta till !
Enjoy!
Jag tar ton, i tron, att ingen trampar på min fot // Svävar som ett klot, i rymden av fasination // I nästa destination, av en ny generation // Väljer slumpen ett offer, som måste offra sitt blod //
Jag är ingen "Badguy" är en vanlig snubbe // Sludrar om "Love Life, No lies" under flummet // Lutar mig bakåt låter pennan tala ut // Röken stiger upp till taket och jag mår som bäst nu //
Skriver poesi, en novell av mitt liv // Förklarar med musik, så inga fler får ta skit // Så många andra barn får slippa det jag gått igenom // Att slippa se sin egen, förälder vända om //
Svensk eller inte, alla är vi människor // Kall eller inte, oavsett så har du känslor // Samma färg på blodet, fattiga som rika // Pass på pengar och makt, alla är vi lika //
Konstruktiv tack! Inga skitkommentarer som t.ex: Skit, dålig eller kasst.. Ska du skriva överhuvudtaget så kan det vara rakt och ärligt! Blessings! // L.t.t.L a.k.a Classe
Droppar fett tungt, som en brinnande komet // Lägger det flummigt som en stenhög poet //
|