de e de där tjatet i huvet som pratar ut oss ur nuet!
finns inga själsliga aspekter som inte väckts än ändå släcks vår värdsliga respekt likt ett förlorat begrepp så om livets gåta är den ständiga frågan om en eventuell plåga som hindrar oss från att våga
så tror jag det är den räddslan som blåser ut vår livslåga och till råga på allt gjort jorden jävligt dyster o kall
me fientligheter o massa folk me hemligheter försöker aldrig va delaktig fast ja e en del av mänskligheten för i mitt fall styr mitt kall som kallas heder gång på gång, mitt hjärta slår i takt me rymden när den inre hymnen blivit livets sång
och den tar över kroppen gång på gång den skänker frid o berikar ett mer dynamiskt o långt liv en större kraft bakom den framtida historia ja skriver i makten att ändra tragedi till komedi me cool stil
skitsamma religion eller livsfilosofi vi bör sträva efter att bli dom vi är menade att bli inte klandra andra som valt att vandra en annan stig men jag protester mot profeter som profeterar på våra liv
så slå dig fri o bli en som klarar av att va ensam bli bäst i test alltid för att ständigt fånga den där känslan låt inte bibeln eller böcker leda dig bort från din egen ängslan då fängslas dina tankar av någon annans tänkta längtan
och det är det resultatet som summerar de stora hatet för de e de där tjatet i huvet som pratar ut oss ur nuet som ständigt söker förbättring vill förbättras och klart det blir konflikt när sanningen berättar att vi redan är det bästa
Skriv nått trevligt om du gilla:)
PEACE
Why die in vain, when you can live n' try to change?
|