Nu när du är borta
Låt skriven, lite kärlekstuk på den....hope you like it
VERS
Jag mår knappast bra kommer ihåg det du sa det skulle vara vi två tills domedan varje gång jag blundar känner jag att nåt är fel tills jag ser att du mår bra det är då jag blir hel och jag vet att jag är en fuckin poet det jag skriver nu beskriver hat och svek kommer ihåg dina underbara blickar nu har jag förlorat den enda flickan var det mitt fel eller inte svaren kommer alltid stanna djupt i hennes inre hårda ord från mig kanske du har försvunnit nu som en borttappad handske kan någon dra ner mig på jorden igen kan nån bara väcka mig från mardrömmen gud kan du sända mig ett tecken orkar inte mer visa mig vägen till bäcken
REFRÄNG X2
Vart tog du vägen kunde du inte stått kvar regnet faller ner jag blev lämnad utan svar när jag var med dig kände jag mig trygg men du svek mig och vände din rygg
VERS
orden formas till dina initialer jag spottar mina rim på instrumentaler jag har lust att hoppa från en skyskrapa vill förlåta varför vill du hata vill börja om från första rutan du är inte som vakter och aina du går inte att muta låt mig få njuta funderar på pistolen och bara skjuta du verkar bestämt dig för att utesluta mitt hjärta krossa som sten mot fönsterruta snälla förlåt ge mig en sista chans djävulen bjuder upp mig på en sista dans jag känner mig ur balans gud räck mig en hand fria mig från allt trams det ser mörkt ut men det finns ett svagt ljus känner mig som en pundare stenad med hasch rus
REFRÄNG X2
Vart tog du vägen kunde du inte stått kvar regnet faller ner jag blev lämnad utan svar när jag var med dig kände jag mig trygg men du svek mig och vände din rygg
VERS
Det känns svårare och svårare jag känner sveket hårdare och hårdare ute på kvällarna målare och rånare när du lämnade mig kände jag mig hånad bre visste inte att du var en av alla chollare jag älskade dig men kanske visade det snålare jag var helt jävla förtrollad nu står jag här ensam helt jävla nollad gud du är den som visar mig vägen jag tog hand om dig i alla olika lägen nu står jag här helt oförklarlig du har skapat stora sår om jag ska vara ärlig
REFRÄNG X2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|