Mcgyver - världen rasar
det är ett tag sen jag rimmade, men ni får gärna slänga lite sjysst kritik! :)
jag bygger bara korthus som rasar i vinden/ jag har hittils bara skitit i rimmen/ men nu när hela min värld rasar/ vill jag bara tända hela världen till en enda jävla brasa/ jag har fått panik och ågren/ hela skiten känns som att hoppa av ett ben/ jag är trött på hela jävla världen/ varför ska hela världen tracka ner på andras värden?/ fru fortuna har aldrig lett mot mig, jävla hora!/ men i drömmarnas paradis har jag aldrig som kung kronats/ jag gör mina tankar till rim som blir hjärteskärande/ jag är trött på all skit som jag har bärandes/ jag är trött på min värld hela tiden rasar/ jag är trött på att känna mig som en trasa/ vill vara den man som jag en gång var/ men han är död och kommer aldrig tillbaks/ jag börjar nog bli helt jävla galen/ och det känns som jag blir stryp av dödens sjal men/ jag trodde jag skulle få vara lycklig en dag, men jag hade fel/ det var visst bara till en liten jävla del/ tänk er att livet går ut för ett stup/ och faller ner i ett botten löst jävla djup/ det värsta är att jag knappt bryr mig längre/ så lyckan, gå och häng dig!
En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.
|